בחורף או בקיץ – 5 מקומות מקורים מושלמים לבילוי עם המשפחה

האקלים במדינה היפה שלנו לא נוטה להיות סלחן במרבית מהזמן. רוב השנה אנחנו מתמודדים או עם טמפרטורות גבוהות, חום ולחות או עם קור, גשמים עזים ורוחות.

עלינו לדעת כיצד להתאים את עצמנו לכל אחת מהעונות, בין אם אנחנו בעלי עסקים המעוניינים שלקוחות יגיעו אלינו ובוודאי אם אנחנו הורים שרוצים לבלות עם הילדים בסופי שבוע, חגים ואפילו במהלך השבוע באופן סדיר.

לשמחתנו, ישנם מגוון של מקומות מקורים מושלמים לבילוי עם ילדים. מדובר במקומות אליהם אנחנו יכולים לקחת את הילדים שלנו לבילוי של מספר שעות, הן בשביל להוציא אותם מהבית והן בשביל שיחוו חוויה אחרת, שונה. כל מי שיש לו ילדים קטנים יודע עד כמה חשוב לקחת אותם למקומות שונים מפעם לפעם ולא להישאר איתם בבית. כך בין היתר הם רואים וחווים דברים, תוך שהם לומדים ונהנים.

במאמר זה אנחנו נציג 5 מקומות מקורים מושלמים לבילוי עם ילדים, בין אם זה לקיץ ובין אם זה לחורף. חשוב לציין, לפני שבוחרים ללכת למקום כזה או אחר עם הילדים, יש לברר כמובן, מתי המקום פעיל, לאילו גילאים הוא מתאים, כמה עולה כניסה, אם בכלל וכדומה.

5 מקומות משתלמים לבילוי עם ילדים

מג'יק קאספארק שעשועים חדש ומקורה במעלה אדומים אשר שוכנת ממזרח לירושלים בצפון מדבר יהודה. הפארק מציע מגוון רחב של מתקני שעשועים, הן באזור פתוח והן באזור מקורה. מדובר על אחד הפארקים היפים, המעניינים והחשובים בישראל. כך ניתן ליהנות במהלך כל השנה, בלי קשר למה מזג האוויר בחוץ.

סינמה סיטי – מתחמי סינמה סיטי ברחבי הארץ, מהווים מוקד משיכה להורים וילדים. שם אפשר ליהנות לא רק מבתי קולנוע אלא גם מאינספור חנויות, בתי קפה ומסעדות, משחקי וידיאו ועוד.

מוזיאון הטבע בתל אביב – אחד המוזיאונים האהובים ביותר על ילדים, הוא ללא ספק מוזיאון הטבע החדש באוניברסיטת תל אביב. מדובר על מוזיאון שמציג התפתחות של חיות בשלבים ובצורות שונות. זה מוזיאון שאפשר לבלות בו מספר שעות והילדים יכולים ליהנות ממגוון אטרקציות ייחודיות.

מוזיאון הילדים בחולון – מוזיאון המתאים לכל הגילאים. מדובר במוזיאון שמציג גם תערוכות שמעניינות ילדים וגם מגוון אטרקציות ייחודיות שילדים יכולים להשתלב וליהנות מהן.

היכלי קרח – ברחבי הארץ ניתן למצוא היכלים שונים לגלישה על הקרח. מדובר על היכלים שמזכירים במובן מסוים את אלו שקיימים במדינות אירופה ובארצות הברית. ניתן לשכור נעלי גלישה ולגלוש על הקרח ללא הפסקה. יש לעשות את זה בזהירות כמובן.

קרדיט צילום: PIXABAY

המאמר עזר לכם?
שתפו עם החברים

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו